معاونت منابع نیروی انسانی دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه دادگستری دارای کمبود نیروی انسانی است افزود: در سالجاری 150 نفر جذب دادگستری استان زنجان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بلباسی ، معاونت مالی اداری و منابع نیروی انسانی دادگستری استان زنجان امروز سه شنبه (30خرداد) در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه در داگستری استان شاهد کمبود نیروی انسانی هستیم، اظها رداشت: کمبود نیروی انسانی در این مجموعه باعث نشده است که خدشه ای در ارائه خدمات داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرا و افتتاح طرح‌های عمرانی استان در هفته قوه قضایی، گفت: در این هفته شاهد افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی دراستان خواهیم بود.

خسروی، معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعلات دادگستری استان زنجان، نیز در ادامه با اشاره به ابلاغ الکترونیکی، گفت: در حال اجرای برنامه‌های توسعه قضایی هستیم.

 وی استان زنجان را دارای ارتقاء ابلاغ الکترونیکی دانست و گفت: شعبات استان زنجان شاهد کاهش پرونده‌های رسوبی بوده است.

معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعلات دادگستری استان زنجان، ملاقات قاضات با زندانیان را حائز اهمیت برشمرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده در صدد جلوگیری از اطاله رسیدگی به پرونده ها هستیم.

وی با اشاره به آمارهای مقایسه ای ورود پرونده ها در دادگستری استان ، گفت: استان زنجان دارای وضعیت مطلوب در این زمینه است.

خسروی در این خصوص خبر از ورودی و خروجی پرونده های با افزایش 2 درصدی داد و گفت: به سمت الکترونیکی کردن دادرسی در جامعه هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از علل افزایش پرونده ها را سهولت ارائه خدمات در دادگستری دانست و گفت: در صدد اقدامات پژوهشی دراین راستا هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.