بهروز مهدوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر 26 تشکل سیاسی دانشجویی نیز در مراکز دانشگاهی استان فعالیت دارند.
وی به رشد قابل توجه تعداد تشکل های سیاسی طی فعالیت دولت یازدهم در کشور اشاره کرد و افزود: در استان زنجان نیز تلاش بر این بود تا زمینه و بستر مساعدی برای فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی فراهم شود.
مهدوی به راه اندازی نخستین شعبه استانی خانه احزاب کشور در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: بهمن سال گذشته با حضور و مشارکت جریان ها و احزاب سیاسی فعال در استان، نخستین شعبه استانی خانه احزاب کشور در زنجان گشایش یافت.
مهدوی اظهار کرد: طی فعالیت دولت تدبیر و امید در استان زنجان همه تشکل ها سیاسی در چارچوب قانون اقدام به برگزاری همایش ها و برنامه های سخنرانی خود کردند و تا کنون موردی از لغو و یا ایجاد محدودیت برای برگزاری برنامه از سوی احزاب و تشکل ها در این استان اتفاق نیفتاده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان به ضرورت تقویت احزاب و تشکل ها در جامعه کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه دولت در تلاش است تا با فراهم کردن هر چه بیشتر بستر فعالیت احزاب و تشکل ها، زمینه های نشاط سیاسی با وجود سلایق مختلف در جامعه ایجاد شود.
به گزارش ایرنا در زمان حاضر بیش از 240 حزب سیاسی در کشور مجوز فعالیت دارند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.