حسین عمارلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم با ذهنیت وعده های داده شده رای داده اند و انتظار دارند، دولت دوازدهم به این وعده ها عمل کند.
وی یادآورشد: مردم انتظار دارند، تغییرات باز اجتماعی، نهادها، سمن ها و مطبوعات گسترش یابد، افکار مختلف و صداهای مختلف شنیده و محدودیت ها حذف شود.
عمارلو به دیگر انتظار مردم از دولت دوازدهم اشاره و اظهار کرد: سیاست های خوب قبلی در چارچوب روابط بین المللی که شروع شده بود، با برجام ادامه پیدا کند و در حوزه های مختلف هم همین سبک باعث بهبود شرایط در فضای بین المللی شود.
دبیر انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان زنجان گفت: در حوزه اقتصادی هم، همه انتظار دارند که اقشار کم درآمد جامعه نه به شکل حمایت های مستقیم و با شعار های عوام فریبانه در برنامه ها دیده شوند، بلکه با اقداماتی که منجر به اشتغال این قشر شود.
وی تاکید کرد: برای آن دسته از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه که این کمک ها، پاسخگو نیست، دولت کمک های مستقیم و حمایتی از طریق نهادهای مسئول را دنبال کند.
عمارلو عمده انتظار مردم را بهره گیری از آزادی های اجتماعی برشمرد و ادامه داد: به حتم هر صحبتی که می شود، در چارچوب قانون اساسی و ثابت شده است که قانون اساسی اجازه اقدامات بازتری را می دهد، اما نحوه اجرای این قوانین به نگاه مسئولان بستگی دارد.
دبیر انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان زنجان یکی از اقدامات ماندگار دولت یازدهم را اجرای طرح تحول نظام سلامت برشمرد و گفت: اجرای این طرح تاثیر و فواید خوبی در جامعه گذاشت اما همچنان نسبت به اجرای آن انتقاداتی وارد است.
وی اضافه کرد: باید سخن منتقدان این طرح شنیده و از نظر پزشکان برای بهبود اجرای این طرح استفاده شود.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.