به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا گفت: مردم پیشوا با مشارکت 75 درصدی خود در انتخابات، ثابت کردند که تا پای جان از نظام، انقلاب و سرزمین اسلامیشان دفاع می کنند و هیچ گاه از باورها و اعتقادات خود کوتاه نمی آیند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب علاوه برصیانت از آراء مردم، بر لزوم عمل به قانون، رعایت حق الناس و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات تأکید داشته اند و مردم نیز با لبیک گفتن به فرمایشات ایشان و با حضور گسترده خود بار دیگر از نظام و دستاوردهای آن دفاع کردند.
وی اظهار کرد: همه کسانی که دل در گروی نظام داشتند به پای صندوق های رای آمدند و باور و ارادت خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
محمدی از دستاوردهای مشارکت گسترده مردم در انتخابات را بی نتیجه ماندن سفر ترامپ به عربستان و تجاری شدن این سفر دانست و گفت: بعد از برگزاری انتخابات، برخی شیوخ سرسپرده عرب به منظور قدرت نمایی در برابر ایران از رئیس جمهوری آمریکا دعوت کردند ولی مشارکت گسترده مردم در انتخابات، این سفر را که خط و نشان کشیدن برای ایران بود، به یک سفر تجاری و مالی تبدیل کرد.
وی افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نظامی کاملا مردمی و متکی به رأی و اراده مردم است و به جرأت می توان گفت که سالم ترین انتخابات دنیا در این کشور و بر اساس ضوابط و مقررات برگزار می شود.
فرماندار پیشوا با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت: دولت بعد از پیروزی در انتخابات، طیف و جریان نمی شناسد و تابع یک جریان فکری نخواهد بود بلکه تابع نظام است و با اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و خون شهدا راه پیش رو را طی می کند.
محمدی گفت: جامعه امروز به فرهنگ تشکر و قدردانی نیاز دارد که اگر این فرهنگ از جامعه ای رخت بربندد، آن جامعه با هویت و گسل اجتماعی روبرو خواهد شد بنابراین باید از تمام کسانی که در شکل گیری این حماسه نقش آفرینی کردند تقدیر کرد.
فرماندار پیشوا با بیان اینکه نباید با تخریب، داشته های جامعه را از بین ببریم افزود: نقد را با تخریب متفاوت بدانیم ، نقد به جز تخریب افراد ره آورد دیگری نصیب کشور نخواهد کرد و جامعه ای که نتواند از داشته های خود مراقبت کند توسعه نمی یابد.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.