به گزارش خبرنگار ایرنا، اسد عبدالهی روز چهارشنبه در جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان خرم آباد گفت: روزگاری در این شهر بیشترین جمعیت پزشکان مربوط به اطبای هندی و پاکستانی بود اما امروز هیچ محدودیتی در زمینه پزشک عمومی و حتی متخصص در خرم آباد احساس نمی شود و این خود نمونه ای از پیشرفت های قابل توجه این شهرستان در عرصه بهداشت و درمان است.
وی در ادامه به ذکر دلایل محقق نشدن همه اهداف درمانی پرداخت و گفت: در این خصوص باید به 2 عامل مهم نوع نگاه فرهنگی به حوزه درمان و کمبود منابع و اعتبارات کافی اشاره کرد.
عبدالهی در خصوص محدودیت های اعتبارات مالی اظهار کرد: اینکه در بحث تامین منابع مشکلاتی داریم بر کسی پوشیده نیست اما هنر مسئولان ما باید در استفاده بهینه از همین منابع محدود تعریف شود.
عبدالهی از تشکیل یک تیم کارشناسی در آینده نزدیک خبر داد و کار ویژه آن را رصد نمودن کیفیت کاربری اماکن عمومی بصورت تخصصی عنوان کرد و افزود: گزارش های کارشناسی شده این تیم تخصصی در آینده کمک های فراوانی را به کمیته مناسب سازی شهرستان در جهت ارتقا کیفیت سطح زندگی در خرم آباد خواهد کرد.
فرماندار خرم آباد پیشرفت تکنولوژی را یک عامل مهم در پیشرفت حوزه سلامت و درمان دانست و افزود: فناوری های روز مقوله پیشرفت را بسیار راحت کرده و به ما کمک می کند که همگام با جامعه جهانی حرکت خود را ادامه دهیم اما این همه ماجرا نیست و بخش مهم آن به پیگیری مردم و همت مسئولان برمیگردد.
لازم به ذکر است که استان لرستان در سال گذشته رتبه نخست کشور در مناسب سازی معابر را به خود اختصاص داد.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.