علی وقفچی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای کابینه دولت دوازدهم، آنچه که در کنار برخورداری از تخصص، تعهد و تجربه کاری اهمیت دارد، شجاعت، قاطعیت، نترسیدن از سوال نمایندگان مجلس و مردم و پاکدستی و پاکدامنی است.
وی یادآورشد: دولت دوازدهم باید افرادی را به کار گیرد که کوچکترین شبهه مالی نداشته باشند.
وقفچی برقراری عدالت در تمام بخش های کشور را بزرگترین مطالبه خود از دولت مطرح و اظهار کرد: ایران بزرگترین حکومتی را دارد که پشتوانه آن بی نظیرترین حاکمیت عادل تاریخ، یعنی دوران خلافت و امامت امام علی(ع) است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در چنین حکومتی باید برقرای عدالت در بخش های مختلف در راس اولویت ها قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در صورت برقراری عدالت در بخش های مختلف اشتغال، شایسته سالاری، آموزشی و بهداشتی، به حتم بسیاری از مشکلات پیش روی کشور مرتفع می شود.
وقفچی ادامه داد: دولت دوازدهم علاوه بر مبلغی که برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت می کند، باید زمینه دستیابی مردم به حداقل معیشت ها را فراهم سازد.
رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی گفت: پوشش بیمه ای در سطح کشور چنان باید گسترش یابد که هیچ ایرانی دغدغه بیمه و تامین اجتماعی نداشته باشد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.