فرهاد امندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه های محرومیت زدایی طی سالجاری در سه منطقه محروم شناسایی شده استان زنجان اجرا می شود تا ساکنان این مناطق از این پروژه ها بهره مند شوند.
به گفته وی، این مناطق محروم در برنامه سالجاری بخش پری در شهرستان ماهنشان، گرماب در شهرستان خدابنده و قره پشتلو در شهرستان زنجان است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اجرای برنامه های اقتصادی، اشتغال، فرهنگی و آموزشی در مناطق بیان شده توسط گروه های جهادی انجام می شود که شاخص ترین آن در بخش اقتصادی خواهد بود.
امندی، این پروژه محرومیت زدایی در سه منطقه محروم شهرستان های خدابنده، ماهنشان و زنجان احداث مسجد، ساماندهی آب آشامیدنی روستایی، احداث کتابخانه و مدرسه، راه روستایی، غسالخانه، احداث فضای ورزشی و سرویس های بهداشتی، ساماندهی گلزار شهدا و دیگر پروژه ها در زمینه های مختلف از جمله آبرسانی به مزارع کشاورزی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: سالجاری 11 هزار نفر بسیجی در قالب اردوهای جهادی به ساکنان مناطق محروم استان زنجان خدمات ارائه خواهند داد.
هزینه های پروژه های عمرانی محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار با مشارکت اهالی روستاها، خیران، دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی تامین می شود.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 58 پروژه عمرانی در مناطق محروم استان زنجان احداث و مرمت شد که از این تعداد 31 پروزه احداث و 27 پروژه دیگر نیز مرمت شد.
این پروژه ها آبرسانی، احداث خانه عالم، مدرسه، سرویس های بهداشتی برای خانوارهای محروم و کم بضاعت، کتابخانه، مسجد، زمین ورزشی، خانه بهداشت و مخزن آب آشامیدنی بود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.