شهرام میرزایی روز شنبه با اعلام این مطلب، تعامل و همکاری در راستای استفاده از ظرفیت متقابل کمیته امداد و هلال احمر استان به عنوان 2 نهاد خدماتی و حمایتی را از جمله اهداف این اقدام برشمرد.
وی اظهار کرد: بر این اساس مشارکت 2 طرفه در اجرای طرح ها، مناسبت ها و ترویج سنت های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری، مشارکت های داوطلبانه و ارائه خدمات اثر گذار به نیازمندان، اطلاع رسانی و کنترل آسیب ها و سوانح طبیعی موضوع تفاهم نامه بوده است.
میرزایی افزود: این تفاهم نامه با هدف ترویج سنت های حسنه انفاق، ایثار، نیکوکاری، اکرام ایتام و محسنین، بستر سازی لازم به منظور مشارکت فعالانه جامعه هدف در امر برخورد اصولی با حوادث و بلایا و چگونگی مواجهه با آنها منعقد شده است.
وی بیان کرد: استفاده از فرصت ها و مناسبت های مختلف سال برای تشریک مساعی و بهره مندی از سرمایه های اجتماعی و مشارکت های مردمی به منظور ایجاد زمینه حضور گروه های مختلف در فعالیت های اجتماعی نیز از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری است.
مدیرعامل جمعیت هلال استان زنجان خاطرنشان کرد: پیشگیری از بروز آسیب ها و بحران های طبیعی در میان مددجویان ساکن در مناطق محروم و حادثه خیز استان در تفاهم نامه همکاری فی ما بین جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه شده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.