فریدون کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رفاه حال شهروندان خرمدره ای 23 تن برنج با قیمت پایین، 15 تن مرغ، 2 تن گوشت قرمز و بیش از 30 تن شکر تامین شده است که به تدریج در بازار توزیع خواهد شد.
وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته این اقلام اساسی حداکثر تا روز چهارشنبه هفته جاری در چهار نقطه شهر توزیع خواهد شد و متقاضیان می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.
کریمی افزود: بر این اساس نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان نیز در صورت استقبال صنوف به مدت 15 روز در این شهرستان برگزار خواهد شد که فراخوان آن نیز برای شرکت علاقه مندان اعلام شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرمدره ادامه داد: هم اکنون طرح تشدید نظارت بر بازار شهرستان نیز در قالب 2 تیم اصناف و این اداره کل شکل گرفته است و علاوه بر آن گشت مشترکی نیز توسط کارشناسان مرکز بهداشت، دامپزشکی و صنعت و معدن، بارزسی را انجام می دهند.
وی بیان کرد: در این ایام مبارک نظارت های جدی بر روند پخت واحدهای حلیم پزی، نانوایی ها، قنادی های شهرستان انجام و در صورت مشاهده تخلف با آنها برخورد می شود.
کریمی خاطرنشان کرد: شهروندان خرمدره ای در صورت شکایت و مشاهده تخلفات می توانند موارد را به سامانه 124 و یا با شماره تلفن 33144626 اطلاع دهند که بلافاصله رسیدگی می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.