به گزارش خبرآنلاین؛ غلام حسن معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در این باره به خبرآنلاین افزود:  گرمخانه زنجان محل استقرار متکدیان است اما ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبب شده به محض جمع‌آوری متکدیان از سوی شهرداری و انتقال آنها به گرمخانه دوباره به محل درآمد خود در شهر بر‌گردند.
وی در ادامه با بیان این‌که اداره گرمخانه بر عهده فرمانداری زنجان است، اظهار کرد: با اداره صحیح گرمخانه به وسیله فرمانداری ، دستگاه‌های اجرایی در جمع‌آوری و غربالگری متکدیان موفق خواهند بود.
وی ادامه داد: گرمخانه زنجان در سایتی به مساحت بیش از ۶۲۶ متر مربع ایجاد شده است. محل قرار گیری آن در محوطه بهشت زهرای شهرداری در جاده فرودگاه، نرسیده به شهرک صنعتی است. این گرمخانه قابلیت اسکان ۳۴ نفر را دارد. این مکان برای افرادی که بی‌خانمان هستند در نظر گرفته شده و محل زندگی متکدیان نیست.
احمدی با بیان این‌که در حال حاضر 20 تا 30 متکدی ثابت در زنجان هستند که از شهرها و روستاهای استان به این شهر می‌آیند و گدایی می‌کنند، گفت : در ایام خاصی از سال تعداد این متکدیان افزایش می‌یابد و حتی افرادی از استان‌های مجاور نیز برای درآمدزایی در شهر مشاهده می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 655682
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.