محمد محمدی قیداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس دولت موظف است، در طول برنامه ششم توسعه هر سال حداقل مستمری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی را بر مبنای 21 درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار تامین و از طریق سازمان های مذکور پرداخت کند.
وی یادآوری کرد: پیشنهاد دهنده این برنامه از سوی دولت بوده که توسط مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار گرفت.
محمدی افزود: همه خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده در برنامه ششم است، می‌توانند برای دریافت مستمری مددجویی در سامانه خدمات حمایتی ثبت‌نام کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: مستمری خانوارهای تحت پوشش بهزیستی با ارقام جدید همزمان با سراسر کشور از فروردین امسال پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: مستمری تعدادی انگشت شمار از خانوارهای تحت پوشش واجد شرایط افزایش نیافته بود که این افراد نیز می توانن به سامانه رفاه به نشانی اینترنتی http://samanehrefah.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
وی خاطر نشان کرد: مستمری تعیین شده برای خانواده‌های پنج نفره و بیشتر، 465 هزار تومان، خانوارهای چهار نفره، 418 هزار تومان، سه نفره، 320 هزار تومان، دو نفره؛ 250 هزار تومان و یک نفره 148 هزار تومان ا اعلام شده است.
به گزارش ایرنا، در راستای اجرای قانون بودجه سال 1396 کل کشور و به‌منظور افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجوی زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) مستمری مددجویان مذکور ازفروردین امسال افزایش یافته است.
8068/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.