سید علی شفیعی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با آغاز را گیری، 12 اداره ثبت احوال این استان نیز آماده ارائه خدمات لازم به ویژه خدمات سجلی به متقاضیان هستند.
وی اظهار کرد: طبق قانون شناسنامه های افراد بالای 15 سال باید عکس دار باشند و در صورت فاقد این امر کارکنان ادارات ثبت احوال استان، نسبت به الصاق کردن آن اقدام می کنند.
شفیعی افزود: شناسنامه های مفقودی متقاضیان نیز طی روزهای گذشته به ادارات ثبت احوال استان ارجاع داده شد که امروز نسبت به تحویل آنها مبادرت خواهد شد.
وی بیان کرد: بر این اساس به همشهریان توصیه می شود در صورت بروز مشکلاتی در شناسنامه های خود موارد را تا ظهر امروز به ادارات ثبت احوال این استان ارائه کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به برطرف کردن موارد اعلام شده اقدام شود.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خاطر نشان کرد: همه اداره های ثبت احوال و مراکز پیشخوان آماده ارائه خدمات لازم تا اعلام وقت قانونی اخذ رای گیری هستند و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با 29 اردیبهشت در سراسر کشور در حال برگزاری است.
8068/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.