مسعود سلطانیفر، روز سه شنبه، در حاشیه مراسم افتتاح خانه جوانان استان زنجان و در جمع خبرنگاران افزود: در دولت یازدهم، یکهزار و 210 طرح ورزشی به مرحله بهره برداری رسید که 20 استادیوم 15 هزار نفری از جمله این پروژه ها است که وزارت ورزش و جوانان را به لحاظ سخت افزاری در وضعیت خوب و مناسب قرار داده است.
وی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فقط 2 استادیوم بزرگ 'آزادی و تختی' در تهران وجود داشت اما در دوران حکومت اسلامی بویژه در دولت یازدهم و با توجه به رویکرد عدالت محورانه که نظام و دولت داشت ما امروز در اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد و اهواز نیز از وجود استادیوم بهره مند هستیم.
سلطانی فر خاطرنشان کرد: وجود این استادیوم ها در ایران این امکان را به ما می دهد که رقابت های بین المللی فوتبال و ورزش های میدانی در سطح آسیا را میزبانی کنیم و تقاضای میزبانی مسابقات 2023 جام ملت های آسیا را داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: فوتبال ایران یکی از رشته های پرطرفدار در آسیا است و پر طرفدارترین و پر تماشاترین دربی آسیا را داریم و باشگاه های بزرگ ما بیشترین هوادار را دارند و وجود تماشاگر نیز برای EFC و فیفا خیلی مهم است.
سلطانی فر با بیان اینکه ظرفیت کشور در زیر ساخت های ورزشی خوب است تاکید کرد: باید به سراغ همگرایی و هم افزایی بین وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت کار، وزارت علوم، شهرداری ها و نیروهای مسلح برویم تا همه سالن ها طبق یک هماهنگی صورت گرفته و بطور منسجم در اختیار مردم قرار گیرد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.