به گزارش ایرنا، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه در مرکز آموزش عالی شهید رجایی اصفهان برگزار شد، از چهار استاد نمونه استانی و پیشکسوت و کارکنان بخش آموزشی پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان اصفهان تجلیل شد.
دانشگاه فرهنگیان اصفهان دارای 2 پردیس شهید باهنر و شهید فاطمه زهرا(س) و سه مرکز آموزش عالی دکتر آیت اصفهان، شهید رجایی اصفهان و امام خمینی (ره) کاشان است.
سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در این مراسم با اشاره به دیدار چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب با معلمان گفت: رهبر انقلاب همیشه بویژه در سال های اخیر توجه جدی به دانشگاه فرهنگیان داشته اند و این نشانگر سنگین بودن وظیفه استادان در بالا بردن سطح این دانشگاه است.
دکتر شهرام عروف زاد افزود: لازم است استادان دانشگاه های فرهنگیان، سطح علمی و فرهنگی را در کلاس ها ارتقای بیشتری دهند تا دانشجویان نیز همگام با آنها به سطوح عالی تری از علوم دست یابند.
منصور اردستانی مدیرکل حقوقی دانشگاه فرهنگیان نیز در این مراسم دانشگاه فرهنگیان را نیروی محرکه فضای فرهنگی کشور خواند و از توجه مسئولان کشور نسبت به این دانشگاه قدردانی کرد.
دانشگاه فرهنگیان، برای تأمین، تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در کشور است.
این دانشگاه در سال ۱۳۹۰ با تجمیع کلیه مراکز تربیت معلم سراسر ایران تأسیس شد و دارای حدود ۹۸ واحد دانشگاهی (در قالب ۶۴ پردیس و ۳۴ مرکز وابسته به پردیس) و بیش از ۶۵ هزار دانشجوست.
دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان دارای حدود سه هزار و 500 دانشجو و 180 استاد است.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.