به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی شامگاه یکشنبه در جشن 84 سالگی تئاتر زنجان با بیان اینکه نداشتن تحمل و مدارا موجب نگاه محدودن به امور است، افزود: با نگاه بدبینانه به امور، فعالیت های فرهنگی و هنری به محاق می رود.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر انجام شده است، ادامه داد: البته این اقدامات کافی نیست و لازم است با همت خود اهالی فرهنگ و هنر، قدم های موثرتری برداشته شود.
وی بر ضرورت جدی گرفتن پرسشگری و مطالبه گری و دامن زدن به آن در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: اگر پرسشگری در سطح جامعه نباشد، مسئولان را خواب می برد.
موسوی به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما در خیلی از امور و حوزه ها نتوانسته ایم آنچه را که شایسته این مردم است به منصه ظهور برسانیم که بخش هایی از آن به مدیریت شهری برمی گردد، بنابراین لازم است شهروندان در آستانه انتخابات تصمیم آگاهانه ای در خصوص شوراها و مدیریت شهری بگیرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم به قدمت هنر تئاتر در این استان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد آن هستیم که تئاتر در زنجان با وجود تنگناهای مالی شدید، به بالندگی رسیده است.
ناصر مقدم افزود: با توجه به مجموعه فعالیت ها و وجود اساتید و هنرجویان مختلف، تئاتر استان در آستانه یک جهش قرار دارد.
وی از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای احداث پلاتوی تخصصی تئاتر در فرهنگسرای امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پلاتو ظرف سه ماه آینده به پایان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، شامگاه یکشنبه جشن 84 سالگی تئاتر زنجان، با حضور اهالی تئاتر و تنی چند از مسئولان استانی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد.
بر اساس مستندات موجود، نخستین گروه تئاتر در زنجان در سال 1312 تشکیل شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.