به گزارش ایرنا ، حسین صادقی شامگاه شنبه در جمع مردم زنجان افزود: مردم هر زمان که با تحقیق و مطالعه عمل کرده اند، به نتیجه خوبی دست یافتیم و در مقابل هر زمان که دچار منافع شخصی و بخشی شدیم، منافع ملی خدشه دار شد.
وی یادآورشد: امروز زمانی است که باید مسیر ترسیم شده از سوی دولت تدبیر و امید استمرار پیدا کند تا مردم ثمره آن را در زندگی و جامعه خود مشاهده کنند.
صادقی اظهار کرد: دولت روحانی یکی از مهمترین دولت های پس از انقلاب اسلامی است که بیشترین نقدها و هجمه ها علیه آن در داخل کشور و از سوی رسانه های داخلی وجود دارد.
معاون خانه کارگر کشور گفت: همه می دانیم که روحانی، دولت را با چه وضعیتی تحویل گرفت وبس می بینیم افرادی را که با وجود آنکه درون حاکمیت هستند، به گونه ای سخن می گویند که گویا در این حاکمیت نبوده اند.
وی خاطر نشان کرد: این افراد فراموش کرده اند زمانیکه خود مسئولیت را بر عهده داشتند، چگونه مطبوعات را بایکوت و در 11 اردیبهشت به کارگران حمله می کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار می دادند.
11 اردیبهشت روز جهانی کارگر است و در این روز در سرتاسر جهان، کارگران در اجتماعی گرد هم می آیند و مطالبات خود را مطرح می سازند.
صادقی ادامه داد: این افراد فراموش کرده اند زمانی که یونیفورم به تن داشتند و چکمه به پا، چگونه کارگران یخچال سازی لرستان را 15 کیلومتر با باتوم بدرقه کردند، کارگرانی که برای تظلم خواهی مقابل استانداری گرد هم آمده بودند.
رییس ستاد کارگری ستاد روحانی گفت: ما این وقایع را فراموش نکرده ایم و همین افراد که کشور را به چهار درصدی و 96 درصدی تقسیم می کنند، اگر صداقت دارند جایگاه خود را در میان این 2 دسته اعلام کنند.
وی تاکید کرد: این نوع گفتمان و گفت و گوها از سوی کسانی مطرح می شود که درون نظام و حاکمیت بوده اند.
صادقی تصریح کرد: روحانی دولت را زمانی تحویل گرفت که رشد اقتصادی منفی چهار درصد، صادرات نفت 500 هزار بشکه ، نرخ بیکاری 21.2 درصد، نرخ تورم بیش از 40 درصد، موجودی صندوق ذخیره ارزی صفر و بدهی دولت به شرکت ها، بیمه ها و بانک ها سه هزار و 700 تریلیارد ریال بود.
معاون خانه کارگر کشور گفت: در آن دوران ایران با کدام کشور به غیر از ونزوئلا رابطه دوستی داشت و اگرجمهوری اسلامی مسیر این کشور را طی می کرد، امروز ایران حتما مبتلا به قحطی بود.
وی اضافه کرد: سیاست های پوپولیستی که به کار گرفته شده بود، راهی را می رفت که هوگوچاوز و وی در پیش گرفته اند که امروز مردم ونزوئلا را با مشکل مواجه کرده است.
صادقی ابراز کرد: دولت نهم زمانی که آغاز به کار کرد، صادرات نفت 4.5 میلیون بشکه در روز، نرخ رشد اقتصادی 4.7 درصد، بیکاری 11.7 درصد، نرخ تورم 10.4 درصد، موجودی صندوق ذخیره ارزی 47 میلیارد دلار و بدهی دولت به شرکت ها، بیمه ها و بانک ها 57 تریلیارد ریال بود و ایران با تمام کشورهای جهان به غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی رابطه دوستی داشت.
رییس ستاد کارگری ستاد روحانی گفت: هنر دولت روحانی این بود که کشور را از یک وضعیت عقب گرد نجات داد و کشتی اقتصاد آن را به سمت درستی هدایت کرد و اقتصاد کشور را از ته دره در ریل درست قرار داد.
وی با بیان اینکه اقتصاد ترسیم شده روحانی، اقتصادی است که در آن صنعت احیا می شود و کارگر عزت پیدا می کند، افزود: روحانی به دنبال بازساخت خانه صنعت کشور است، خانه صنعتی که امروز کوخ شده و ساختمان های دولتی کاخ شده اند.
صادقی یادآورشد: نگاه روحانی این است که اقتصاد کشور را به سمت تولید هدایت کند، تولیدی که در آن زایش ثروت و صادرات جریان داشته باشد و منجر به اشتغالزایی شود.
معاون خانه کارگر کشور گفت: افکار و نگاه روحانی به مسائل بین المللی مهم است و توانست ایران را در جایگاهی قرار دهد که تمام اجماع جهانی علیه ایران شکست بخورد.
صادقی اظهار کرد: با برچسب و انگ زدن مشکل حل نمی شود، مشکل زمانی حل می شود که دولت روحانی بتواند استمرار پیدا کند.
رئیس ستاد کارگری ستاد انتخابات روحانی گفت: با درختی که از بذر کاشته شده دولت نخست روحانی می روید، وضعیت برای کارگران در حوزه اشتغال، جذب سرمایه گذاری خارجی و هم اعتماد به نفس برای سرمایه گذار داخلی، بهتر خواهد شد.
3001/ 8068
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.