به گزارش خبرآنلاین؛ در این جلسه پرویز خالقی، فرماندار شهرستان بزرگداشت روز جوان را امری جهانی برشمرده و افزود: بایستی برنامه های هفته جوان پر خیر و برکت عمدتاً با درنظر گرفتن مضمون نهفته در شعار سال به منصه ظهور رسیده و رویکردهای حاکم در دستگاه های مرتبط با امور جوانان در تمامی ایام سال تعمیم داده شود.

وی اضافه کرد: بایستی برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها به نحوی باشد تا تحقق اهداف به رفتار و اخلاق اسلامی در بین جوانان منتهی شده و جوانان به تأسی از سیره زندگی ائمه معصومین شیوه زندگی خود را تعالی بخشند.
فرماندار سلطانیه تصریح کرد: بایستی تمامی دستگاه ها و ارگان ها با یک نگاه فرابخشی و متناسب با داشته ها و ظرفیت ها در این هفته مبارک قدم برداشته و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد تا تمامی ارگان های ظرفیت دار در این راستا دخیل باشند.
وی به نگاه های گسترده و پرهیز از طی کردن مسیرهای عادی و همیشگی تأکید نموده و از متولیان مربوطه امر خواست تا از ظرفیت سمن ها و توده مردمی در این نوع اقدامات کمال بهره را ببرند.
فرماندار سلطانیه همچنین تأکید ساخت: برنامه ریزیهای ویژه هفته جوان نباید صرفاً به محدوده های شهری بسنده شوند، بلکه بایستی با هماهنگی های لازم با بخشداریهای ذیربط، برنامه های متناسبی در سطح روستاها و بویژه روستاهای پر جمعیت به منصه ظهور برسند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 638612
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.