رسول بیات روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی فقط مسئولیت یک بخش نیست و همکاری تمام قوا و بخش ها را می طلبد.
وی یادآورشد: اینکه فقط دولت را مسئول و موثر در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی بدانیم، دور از انصاف است.
بیات اظهار کرد: مسئولیت تمام قوا با زمانبندی باید به سرعت مشخص و مسئولان و مجریان آن معلوم شوند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: بخشی از بندهای اقتصاد مقاومتی با فعالیت های فرا منطقه ای ارتباط دارد و دیپلماسی اقتصادی را می طلبد.
وی خاطرنشان کرد: دیپلماسی اقتصادی باید برای حمایت از هدف های اقتصادی یا توسعه پیوندهای راهبردی و افزایش مشارکت با کشورهای منطقه و جهان مد نظر قرار گیرد.
بیات ادامه داد: این بدان معناست که در صورتی که خواهان پیشبرد مقتدرانه برنامه های اقتصاد مقاومتی هستیم، باید با کشورهای دیگر در ارتباط باشیم.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: نمی توان در انزوا به فعالیت های اقتصادی پرداخت و آن را تقویت کرد و به نتیجه مورد نظر هم دست یافت.
وی تاکید کرد: مفاد اقتصاد مقاومتی بر اساس ارزش ها و نظریه های مهم فلسفی تدوین شده و در بررسی فلسفه اخلاق مشخص می شود که این برنامه، اقتصاد بی تفاوتی نیست.
بیات اضافه کرد: تمام مدیران وظیفه خود می دانند تا بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب با تمام توان برای تحقق پیام نوروزی امسال تلاش کنند.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: از همین رو، مدیریت ارشد استان اقداماتی را به شکل جدی برای تحقق این پیام نوروزی آغاز کرده اند که در سطح شهرستان هم پیگیری خواهد شد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.