هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد حامیان طرح اکرام ایتام استان را در زمان حاضر 10 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: امسال با افزوده شدن سه هزار و 500 نفر این رقم به 14 هزار نفر خواهد رسید.
وی اظهار کرد: محدویت منابع اعتباری این نهاد، با نیازهای جامعه هدف همخوانی ندارد و ورود بیشتر خیران می تواند مشکلات افراد تحت پوشش نظیر مسکن، بیماران خاص و تامین جهیزیه دختران در آستانه ازدواج را برطرف کند.
صفری افزود: طبق هدف گذاری انجام شده در سال جاری تعامل با خیریه ها، انجمن ها و صنوف با هدف ارتقای احساس مسئولیت عمومی آحاد مردم، اعتماد سازی و شفاف سازی عملکردها و راهبرد توانمند سازی جامعه هدف انجام می شود.
وی بیان کرد: کمک های مردمی نیز از طریق راه اندازی 19 مرکز و واحد نیکوکاری در سطح این استان مورد توجه قرار گرفته است و علاقه مندان می توانند نسبت به این کار خداپسندانه مبادرت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: پارسال 15 میلیارد ریال کمک های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری این استان جمع آوری شد و این رقم در سال گذشته 35 میلیارد ریال بود.
وی ابراز امیدواری کرد: مشارکت روز افزون خیران بخش زیادی از مشکلات پیش روی گروه های تحت پوشش این نهاد را برطرف می کند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17 هزار سالمند، 3 هزار و700 دانشجو و دانش‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.