امجد باقری روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: این جشن، از ساعت 17 تا 19 بعد از ظهر جمعه /یک اردیبهشت/ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک در این محل برگزار می شود.
وی اظهار کرد: برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، سخنرانی اساتید حوزه محیط زیست، پاکسازی بخشی از پارک گلستان، برگزاری مسابقه برای کودکان و اجرای موسیقی ایرانی، از جمله برنامه های متنوع در نظر گرفته شده در این جشن بزرگ است.
باقری شعار امسال روز جهانی زمین پاک را 'همه با هم به سوی زمین پاک' اعلام و از عموم مردم دعوت کرد در این جشن بزرگ حضور یابند و از برنامه های مفرح و شاد و همچین آموزش های زیست محیطی و رفتار مهربانانه با محیط زیست و طبیعت، بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: دوم اردیبهشت نیز همایشی با شعار 'زباله زخم زمین و پاکی رسم زمین' در سالن غدیر دانشگاه زنجان با حضور اساتید، دانشجویان و دوستداران محیط زیست برگزار می شود.
باقری افزود: در این همایش که از ساعت 15 تا 17 عصر روز شنبه /دوم اردیبهشت/ برگزار می شود، راه های جلوگیری از تهدید و تخریب زمین از سوی کارشناسان و متخصصان حوزه محیط زیست مورد بررسی قرار می گیرد و حضور عموم مردم نیز در محل همایش آزاد است.
6084/3001
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.