سید بیوک موسوی شامگاه سه شنبه در دیدار با رؤسا و نایب رئیسان هیات های ورزشی استان به تلاش ها و زحمات فعالان حوزه ورزش استان اشاره کرد و افزود: تا کنون آنچه حق این عزیزان است، آن طور که باید ادا نشده است.
وی ادامه داد: به جای سخن گفتن از زخم ها و شمردن آنها باید دنبال این باشیم که با بهره گیری از ظرفیت ها مشکلات را حل کنیم چرا که در غیر این صورت هیچ اتفاقی در جهت رفع مشکلات روی نخواهد داد.
موسوی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه ورزش تاکید و اظهار کرد: منتظر اعتبارات دولتی ماندن تنها راه چاره نیست بلکه ما نیازمند پوست اندازی، نگاه جدید و اندیشه های نو هستیم تا از قابلیت های موجود برای رفع کمبودها استفاده کنیم.
وی افزود: سهم استان در حوزه ورزش از گردش مالی موجود در سطح صنایع استان باید گرفته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه اقتصاد شهری موجود در سطح استان نباید به این نحوی که هست، باشد، گفت: متاسفانه در برخی حوزه ها بی توجهی شده و اکنون نیازمند این هستیم تا روش های جدیدی را اتخاذ کنیم.
وی ادامه داد: باید نگاه محدود نگر را در استان کنار بگذاریم و در پی افق های بلند باشیم.
موسوی به لزوم برند سازی در استان در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: ورزش قهرمانی نیز به مانند سایر موارد مستلزم برنامه ریزی و داشتن نگاه باند مدت است.
وی به ضرورت تقویت اقتصاد ورزش استان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: این امر نیاز به پیش نیازهایی دارد و در این زمینه باید راه های وارد کردن بخش خصوصی به ورزش و یا هر حوزه دیگری را بلد باشیم چرا که اگر بخش خصوصی با نگاه انتفاعی وارد شود اتفافات خوبی رقم می خورد.
موسوی اضافه کرد: البته دولت هم در فراهم کردن زیرساخت ها باید کمک کند و در این جهت لازم است مدیران کل با روحیه ای خستگی ناپذیر تلاش کنند.
وی به ضرورت تقویت و گسترش ورزش های همگانی اشاره کرد و گفت: گسترش ورزش همگانی به سلامتی و شادابی جامعه کمک می کند.
موسوی به لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه های ورزشی اشاره کرد و افزود: مدت انجام پروژه ها نباید طولانی شود چرا که اگر پروژه ای از زمان بندی خود عقب بماند دیگر توجیه اقتصادی نخواهد داشت.
وی تقویت روحیه پرسشگری و مطالبه گری را از زمینه تحقق توسعه و پیشرفت دانست و اظهار کرد: اگر این روحیه در استان نباشد در مقایسه با دیگر استان ها روند رو به رشدی را تجربه نخواهیم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به خدمات دولت در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت اشاره کرد و گفت: برخی مخالفان دولت به نوعی اظهار نظر می کنند که انگار هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
وی افزود: متاسفانه دولت یازدهم با وجود اقدامات و خدمات متعددی که انجام داده، از آغاز فعالیت خود زیر تندترین نقدهای غیر منصافانه و تخریب ها قرار گرفته است و ما هم اگر در برابر این تخریب ها حرفی بزنیم می گویند دولت تبلیغات می کند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.