به گزارش ایرنا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور روز یکشنبه در این آئین گفت: این هیات با شعار ' مادران عمود خیمه‌ ورزش همگانی هستند' به دنبال استفاده از ظرفیت و توانمندی مادران و مردم برای توسعه ورزش در خانواده هاست.
علی مجد آرا بیان کرد: آموزش، رسانه‌ها و تبلیغات، دستگاه های اجرایی دولت و خواست مردم اضلاع تشکیل دهنده توسعه ورزش و شاخص های توسعه هستند و با این شاخص‌ها توانستیم در سال 95 جزو فدراسیون‌های برتر در زمینه آموزش باشیم.
وی ادامه داد: طبق آمارهای به دست آمده در سال 95 حدود 21 درصد مردم در رشته ورزش‌ همگانی شرکت داشتند که انتظار داریم تا این آمار را در چشم انداز توسعه 1404 شمسی به 59 درصد افزایش دهیم.
عبدالله چمن گلی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار کرد: ورزش همگانی استان یک جهش مناسبی را در جامعه داشته است و قصد داریم در سال جاری با برگزاری جشنواره های بزرگ پیاده روی عمومی این رشته ورزشی را در سطح جامعه رواج دهیم و این نیازمند برنامه مناسب برای اعتلای ورزش است.
عباس خورشیدی، رئیس هیات ورزش همگانی استان نیز بعد از کسب رای اعتماد اعضا با اشاره به برنامه های خود گفت: قانونمندی در برنامه های هیات، شفافیت در تصمیم گیری ها، تکیه بر علم و روش مدیریت آینده و استفاده از ظرفیت‌ دستگاه های دولتی و خصوصی برای اعتلای این رشته ورزشی از اهداف عمده ماست.
به گزارش ایرنا، با هدف ارتقای نشاط اجتماعی، بیش از سه هزار برنامه فرهنگی با محوریت توسعه ورزش همگانی در استان در سال 95 به اجرا درآمده است.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.