به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان و شماری از مسئولان و اقشار مختلف مردم در بلوار 22 بهمن شهر زنجان برگزار شد، یگان های نمونه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی زنجان از مقابل جایگاه و تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، رژه رفتند و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشیدند.
نیروهای مسلح زنجان با شرکت گسترده و پرشور در این مراسم، بار دیگر با فرماندهی کل قوا تجدید بیعت کرده و آمادگی رزمی و دفاعی بالای خود را در حفظ و حراست از مرزهای کشور و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند تا متجاوزان و زورگویان فکر حمله به سرزمین شیردلان و دلاور مردان را در سر نپرورانند.
حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم رژه، موجب دلگرمی هرچه بیشتر، ایجاد انگیزه ، ترغیب و تشویق نیروهای مسلح زنجان در حفظ و حراست هرچه بهتر و بیشتر از ایران عزیز که بیزار از هرگونه تجاوز و زورگویی جهانخواران است شد.
صحنه های زیبا، تماشایی و به یادماندنی نیروهای مسلح زنجان در مراسم رژه که نشان از صلابت و توانایی آنان بود از سوی خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی پوشش و به تصویر کشیده شد.
در این مراسم، نظم، انضباط، همدلی و هماهنگی و انسجام و وحدت نیروهای مسلح استان زنجان در معرض دید عموم قرار گرفت و یقین حاصل شد که با وجود چنین نیروهای توانمند و جان برکف، دشمنان به هیچ وجه فکر تجاوز به حریم امن ایران اسلامی را نخواهند کرد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.