به گزارش روز شنبه ایرنا، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در پیامی رحلت پدر معنوی استان قزوین و ابوالشهید مرحوم حضرت آیت‌الله‌ هادی باریک‏ بین را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
بسم ‌الله الرحمن الرحیم
اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء
رحلت عالم پارسا و ابوالشهید مرحوم حضرت آیت‌الله‌ هادی باریک‌ بین، نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین، موجب تاثر و تألم خاطر شد.
این روحانی مجاهد و معتمد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، در مقاطع مختلف مبارزه تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن، با تلاشی خستگی­ ناپذیر در عرصه‌های مختلف دینی، فرهنگی و سیاسی، منشأ خدمات ارزشمندی شد. علاوه بر سال های متمادی امامت نماز جمعه شهرستان قزوین، ‌ حضور و بازدید مستمر از جبهه ‌های حق علیه باطل برای تقویت روحیه رزمندگان اسلام و تقدیم فرزند ارشد خود در راه دفاع از ایران اسلامی، از جمله خدمات ماندگار ایشان در دوران دفاع مقدس است که همواره در خاطر مردم قدرشناس ما باقی خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه مندان، به‌ ویژه مردم شریف استان قزوین و بیت مکرّم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران
آیت الله هادی باریک بین در نخستین ساعات بامداد شنبه به علت کهولت سن و بیماری در سن 90 سالگی به ملکوت اعلی پیوست.
وی از سال 1360 تا 1393 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و سه دوره نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و از اعضای مجلس خبرگان قانون اساسی بود.
8101/ 6128 *خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.