به گزارش ایرنا، داود کارگرزاده روز پنجشنبه در جلسه شورای استاندارد استان افزود: پیشنهادی در ارتباط با تدوین استانداردهای پژوهش محور در زمینه صنایع دستی این استان مطرح شد که در صورت تامین اعتبارات آن، این کار انجام می شود.
وی اظهار کرد: در صورت تامین منابع لازم از محل پژوهش اداره کل صنایع دستی، گردشگری و صنایع دستی و با برنامه و بودجه استان می توان این اقدام مهم را انجام داد.
کارگرزاده افزود: این اداره کل نیز آمادگی دارد در صورت تامین منابع مورد نیاز، همکاری و هماهنگی ها را با سازمان و متولیان مربوطه انجام دهد که این کار برای اولین بار در این استان انجام می گیرد.
وی بیان کرد: در صورت تدوین استانداردهای پژوهش محور هر واحدی در صورت توان می تواند این استانداردها را اجرا کنند و امری تشویقی محسوب می شود و این اقدام به امر صادرات نیز کمک فراوانی می کند.
وی همچنین با اشاره به عملکرد این اداره کل در سال گذشته گفت: طی سال گذشته یکهزار و 184 مورد بازدید فنی واحدهای تولیدی و خدماتی و 6 هزار و 898 مورد نیز بازدید از مراکز صنفی استان انجام شد.
مدیر کل استاندارد استان زنجان ادامه داد: طی مدت یاد شده یکهزار و 602 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی و 375 مورد نیز نمونه برداری از مراکز صنفی این استان انجام شد.
وی بیان کرد: سال گذشته 393 مورد تذکر و اخطار به واحدهای تولیدی و خدماتی این استان در راستای ارائه خدمات و رعایت استانداردها داده شد.
کارگرزاده خاطرنشان کرد: طی این مدت در بازرسی های انجام شده از نازل های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل در استان 2 هزار و 525 مورد آن قبول و 123 مورد رد شده است.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.