به گزارش ایرنا، رحیم عصفوری روز چهارشنبه در همایش اصناف و بازاریان استان زنجان افزود: این لیست از شغل ها به مجموعه های مختلف نامه نگاری و برای استفاده پیشنهاد شده است.
معاون استاندار زنجان اظهار کرد: با توجه به نیاز برخی از صنوف و صنایع دستی به شیوه آموزشی شاگرد - استادی برای انتقال مطالب آموزشی آن صنف یا صنعت، با مسئولان ارشد دولت مذاکره و نامه نگاری شده است.
بسیاری از صاحبان صنوف و صنایع دستی به خاطر محدودیت های وزارت کار در به کارگیری نفر بدون بیمه، حاضر به اشتغال افراد کارآموز در محل کارشان نیستند.
عصفوری خاطرنشان کرد: مجموع اشتغال استان در بخش خدمات، هفت درصد کمتر از متوسط کشوری است و این یعنی اینکه این بخش نیاز به توجه بیشتری دارد.
وی با تشریح وضعیت اقتصادی استان و خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید، گفت: زنجان طی سه سال گذشته در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی با همت همه دست اندرکاران امر، پیشرفت های خوبی را کسب کرده است.
معاون استاندار زنجان با اشاره به ضرورت افزایش تعامل دولت و اصناف استان، افزود: اصناف از اقشار معتمد در استان به شمار می رود، بنابراین باید بعضی از مسائل، موفقیت ها و پیشرفت های استان در حوزه های مختلف به اطلاع اصناف رسانده شود.
فرماندار زنجان در ادامه این همایش گفت: همواره پیگیر مسائل بازاریان بوده و هستیم و هیچ گاه از امور آنان غافل نبودیم.
رسول بیات اظهار کرد: فعالیت در بازار یکی از مصادیق بارز سیاست های اقتصاد مقاومتی است، چرا که تحولات اقتصادی در بازار شکل می گیرد و ظهور می کند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی در همه حالات توسط همه اقشار و نهادها، باید مبتنی بر اخلاق بوده و بتواند اعتماد جامعه را با خود همراه کند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.