به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، افزود: حضرت امام خمینی(ره) از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت انقلاب، در پی شکل گیری نهاد های قانونی بودند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز یکی از آن ها نهاد های انقلابی است که با دستور حضرت امام(ره) در 21 فروردین سال 58 برای خدمت رسانی به اقشار و مناطق محروم تاسیس شد.
وی به ضرورت تقویت و چابک سازی نظام اداری کشور اشاره کرد و ادامه داد: در مدیریت منابع انسانی چنان که باید موفق عمل نکرده ایم و این یک مشکل فرهنگی است که با ابلاغ چند بخشنامه حل نمی شود.
حجت الاسلام خاتمی با قدردانی از فعالیت ها و عملکرد بنیاد مسکن، افزود: خروجی کار این نهاد، رفع محرومیت از ولی نعمتان انقلاب است.
حجت الاسلام قربانعلی مصطفوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز در این دیدار به تاریخچه و فلسفه تاسیس بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی از زمان شکل گیری تاکنون منشا خدمات مختلفی در زمینه ساخت مسکن برای محرومان بوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز در این دیدار به فعالیت ها و عملکرد بنیاد مسکن در سطح این استان اشاره کرد و گفت: رسالت اصلی بنباد مسکن اجرای فرامین حضرت امام خمینی(ره) در خدمت رسانی به اقشار و مناطق محروم است.
سجاد صنعتی منفرد با بیان اینکه برای همه 730 روستای بالای 20 خانوار استان، نقشه طرح هادی تهیه شده است، افزود: در سطح 340 روستا طرح هادی اجرا شده است که این میزان 46.4 درصد کل روستاهای استان را شامل می شود.
وی اظهار کرد: علاوه بر صدور بیش از 47 هزار سند مسکن روستایی در استان زنجان،بیش از 48 هزار فقره سند مسکن و املاک نیز توسط بنیاد مسکن با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک در شهرهای زیر 25 هزار نفر این استان صادر شده است.
صنعتی منفرد با بیان اینکه تاکنون61 درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان مقاوم سازی شده اند،افزود: تا کنون 920 واحد مسکونی نیز به همت بنیاد مسکن برای اقشار کم درآمد در استان زنجان ساخته شده است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.