به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز چهارشنبه در همایش اصناف و بازاریان استان زنجان افزود: در اقتصاد مقاومتی باید برنامه ریزی کنیم تا هزینه های سربار کشور را بکاهیم.
استاندار زنجان با بیان اینکه اصلاح زیرساخت های حمل و نقل در کشور یکی از موضوعاتی است که دولت برنامه ریزی خوبی برای آن داشته است، گفت: تقویت این زیر ساخت ها موجب کاهش هزینه های سربار کشور شده و خواهد شد.
درویش امیری اظهار کرد: تمرکز روی زیرساخت های اقتصاد مقاومتی، باعث رشد تولید و ایجاد اشتغال در کشور می شود.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش تولید و رقابتی کردن تولید در استان، تصریح کرد: با این افزایش اشتغال هم ایجاد خواهد شد و اقتصاد کشور نسبت به گذشته مقاوم تر می شود.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: با بالا بردن کیفیت کالاهای ایرانی توسط تولید کنندگان، باید مردم در سراسر کشور احساس کنند دیگر احتیاجی به خرید اجناس خارجی ندارند.
درویش امیری با تبیین انتظارات دولت از تولید کنندگان و اصناف داخلی، گفت: اصناف برای حمایت از تولید داخلی باید بتوانند به خوبی محصولات ایرانی را معرفی کنند و از طرفی هم انتظار داریم تولید کننده داخلی با کیفی سازی محصولات ایرانی رقابت متوازنی با تولید کننده کالاهای خارجی داشته باشند.
وی با بیان اینکه همه نهادها و دولت باید پاسخگوی اقدامات خود در حوزه اجرایی اقتصاد مقاومتی باشند، افزود: برای به نتیجه رسیدن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور همه باید سهم خود را در این زمینه ایفا کنند.
استاندار زنجان تاکید کرد: بازار در گذشته بزرگترین و ریشه دارترین شبکه اجتماعی در کشور به شمار می رفت، همچنین اتحادیه های صنفی قدیمی ترین نهاد مدنی و تشکل اجتماعی در ایران بود.
درویش امیری با اشاره به منابع فراوان کشور از جمله منابع معدنی، نفتی و گازی، گفت: حق ملت ایران است که بهترین امکانات رفاهی را در اختیار داشته باشند، بنابراین باید از سرمایه های ملی در کشور به درستی استفاده شود.
وی با اشاره به انتخابات آینده کشور در 29 اردیبهشت، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود، مشارکت فراگیری در صحنه انتخابات خواهند داشت.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.