رحیم بنامولایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: البته وجود اختلاف نظر در استفاده از روش ها و راهکار های دستیابی به رونق اقتصادی، طبیعی است.
وی ادامه داد: باید به جای اصرار بر تحمیل نظرات درگفت و گو های کارشناسی به دیدگاه ها ی مشترک برسیم.
وی نشست های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را بهترین مکان برای طرح نظرات متفاوت و دستیابی به دیدگاه ها و نظرات مشترک عنوان کرد.
بنامولایی گفت: یکی از مهمترین چالش هایی که در سال های اخیر همواره در بخش تولید و صادرات خودنمایی می کند، تحمیل دیدگاه های برخی از مسئولان با صدور بخشنامه ها و دستور العمل های سلیقه ای و کارشناسی نشده است.
رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز گفت : امیدواریم از این پس شاهد اینگونه تصمیم های یک طرفه و مشکل آفرین نباشیم و موانع تولید و اشتغال مطابق با دستورالعمل معاون اول رئیس جمهوری با شور و مشورت برطرف شود.
وی ابراز امیدواری کرد که سال جدید با افزایش تولید و رونق صادرات همراه شود و سه نوبته شدن تمامی کارخانه ها را شاهد باشیم.
بنامولایی گفت : باید با همفکری و همسویی دولت و بخش خصوصی به دنبال بازار سازی و برنامه ریزی توسعه صادرات باشیم و بتوانیم چرخه رکود اقتصادی را به رونق تبدیل کنیم.
وی افزود: در اجرای فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب باید با همفکری وهمدلی دولت و بخش خصوصی بستر برای برنامه ریزی های مناسب در جهت رونق اقتصادی فراهم خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی البرز نشست های مستمر اتاق فکر اتاق بازگانی با حضور اساتید و صاحب نظران دانشگاه و صنعت را راهگشای بسیاری ازموانع تولید عنوان کرد.
بنامولایی گفت: از اساتید ، پژوهشگران و نیز صنعتگران موفق استان البرز که کوله باری از تجربیات تلخ و شیرین را بر دوش دارند دعوت می شود با حضور درجلسات اتاق فکر اتاق بازرگانی بخش تولید استان را یاری دهند.
رییس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه وحدت و همبستگی اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون در رفع مشکلات و توسعه اقتصادی راحرکتی شایان توجه عنوان کرد.
وی گفت : هنگامی می توانیم به موفقیت در حد انتظار دسترسی یابیم که فعالیت هایمان در سایه وحدت باشد و در راه توسعه نگاه ملی داشته باشیم .
وی با اشاره به سی میلیون جوان زیر 30 سال در کشور ازقشرجوان جامعه به عنوان یک سرمایه ملی و بسیار ارزشمند نام برد.
بنا مولایی گفت: باتقویت چرخه تولید به تدریح زمینه های ایجاد اشتغال قشر جوان فراهم می شود که این مهم با کاهش بسیاری از ناهنجاری ها همراه خواهد شد.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.