رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل گفت: دانشگاه کارآفرین و مهارتی علمی کاربردی ستون آموزشی پیکره اقتصاد مقاومتی است.

داریوش لطیفی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راهی است که باعث حفظ قوام مملکت می‌شود، گفت: اقتصاد مقاومتی رشد کشور را نه تنها در عرصه اقتصادی، بلکه در سایر عرصه‌ها هم تضمین می‌کند و عدم اهتمام به اقتصاد مقاومتی نه تنها اقتصاد، که در سایر عرصه‌ها نیز تهدیدهایی را برای کشور به بار می‌آورد.

وی افزود: از عناصر اولیه سازنده اقتصاد و نمود شکوفا بودن آن، تولید و اشتغال در جامعه است که به درایت، عنوان و سرمشق فعالیت‌های امسال توسط رهبر معظم انقلاب تکلیف شده است.

لطیفی با بیان اینکه دولت به عنوان اراده ملی و بازوی اجرایی می‌تواند نقش سیاست‌گذاری و تبیین‌کننده مسیرهایی که به تحقق و استقرار و تثبیت اقتصاد مقاومتی و فعال بودن عرصه‌های تولید و اشتغال را داشته باشد، تاکید کرد: همچنین به تقویت و توانمندسازی بخش‌های خصوصی و فعالیت‌های اقتصادی نیز بایستی اهتمام داشت تا در عرصه فعالیت‌هایشان روزآمد باشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل تولد و تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی را نشانه‌ای در لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و لزوم بازسازی و بازنگری در آموزش‌ عالی دانست و گفت: چرخ‌های تشکیل‌دهنده اقتصاد مقاومتی را افراد ماهر و خلاق کارآفرین تراش داده و به گردش درمی‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر بنده دانشگاه کارآفرین و مهارتی علمی کاربردی ستون آموزشی پیکره اقتصاد مقاومتی است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.