برات علی نیا، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تحرک و فعالیت در حوزه تولید و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اولویت اصلی کاری دولت تدبیر و امید در سال جاری است و مدیریت ارشد شهرستان بردسکن نیز امسال همه همت و تلاش خود را بر این حوزه ها متمرکز خواهد کرد.
وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی، در دو سه سال اخیر گام های مطلوبی در شهرستان برداشته شده و در سال جاری در راستای تولید و اشتغال با حرکت راهبردی، منویات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را اجرایی خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: توجه به زیرساخت ها همواره سرلوحه کار مدیران شهرستان بوده و خوشبختانه در حوزه گازرسانی، آبرسانی و نیز آسفالت راههای روستایی پارسال اقدامات خوبی صورت گرفت و امسال نیز در حوزه تولید و اشتغال همانند سال قبل با شتاب بیشتری و با فعال کردن کارگروه اشتغال و تولید، به این مهم خواهیم پرداخت.
علی نیا افزود: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را در حوزه تولید و اشتغال به کار خواهد گرفت و با تزریق تسهیلات اشتغال زایی با محوریت اقتصاد مقاومتی تابع منویات مقام معظم رهبری دراین حوزه و دیگر بخش ها خواهد بود.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.