رحیم بنامولایی افزود: البته وجود اختلاف نظر در استفاده از روش ها و راهکار های دستیابی به رونق اقتصادی، طبیعی است.

وی ادامه داد: باید به جای اصرار بر تحمیل نظرات درگفت و گو های کارشناسی به دیدگاه ها ی مشترک برسیم.

وی نشست های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را بهترین مکان برای طرح نظرات متفاوت و دستیابی به دیدگاه ها و نظرات مشترک عنوان کرد.

بنامولایی گفت: یکی از مهمترین چالش هایی که در سال های اخیر همواره در بخش تولید و صادرات خودنمایی می کند، تحمیل دیدگاه های برخی از مسئولان با صدور بخشنامه ها و دستور العمل های سلیقه ای و کارشناسی نشده است.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز گفت : امیدواریم از این پس شاهد اینگونه تصمیم های یک طرفه و مشکل آفرین نباشیم و موانع تولید و اشتغال مطابق با دستورالعمل معاون اول رئیس جمهوری با شور و مشورت برطرف شود.

وی ابراز امیدواری کرد که سال جدید با افزایش تولید و رونق صادرات همراه شود و سه نوبته شدن تمامی کارخانه ها را شاهد باشیم.

بنامولایی گفت : باید با همفکری و همسویی دولت و بخش خصوصی به دنبال بازار سازی و برنامه ریزی توسعه صادرات باشیم و بتوانیم چرخه رکود اقتصادی را به رونق تبدیل کنیم.

وی افزود: در اجرای فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب باید با همفکری وهمدلی دولت و بخش خصوصی بستر برای برنامه ریزی های مناسب در جهت رونق اقتصادی فراهم خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز نشست های مستمر اتاق فکر اتاق بازگانی با حضور اساتید و صاحب نظران دانشگاه و صنعت را راهگشای بسیاری ازموانع تولید عنوان کرد.

بنامولایی گفت: از اساتید ، پژوهشگران و نیز صنعتگران موفق استان البرز که کوله باری از تجربیات تلخ و شیرین را بر دوش دارند دعوت می شود با حضور درجلسات اتاق فکر اتاق بازرگانی بخش تولید استان را یاری دهند.

رییس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه وحدت و همبستگی اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون در رفع مشکلات و توسعه اقتصادی راحرکتی شایان توجه عنوان کرد.

وی گفت: هنگامی می توانیم به موفقیت در حد انتظار دسترسی یابیم که فعالیت هایمان در سایه وحدت باشد و در راه توسعه نگاه ملی داشته باشیم .

وی با اشاره به سی میلیون جوان زیر 30 سال در کشور ازقشرجوان جامعه به عنوان یک سرمایه ملی و بسیار ارزشمند نام برد.

بنا مولایی گفت: باتقویت چرخه تولید به تدریح زمینه های ایجاد اشتغال قشر جوان فراهم می شود که این مهم با کاهش بسیاری از ناهنجاری ها همراه خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610305
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.