مسعود علیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تمدید مرحله دوم اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب تا 6 اردیبهشت سال جاری در استان زنجان خبر داد و افزود: تا پایان سال 95، از مجموع 996 متقاضی بهره مندی از فرصت طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب، 920 پرونده مورد تایید قرار گرفت.
وی ادامه داد: تا کنون 118 میلیارد ریال از جرایم و بدهی 362 میلیارد ریالی کارفرمایان در این استان مشمول بخشودگی قرار گرفته است.
علیاری اظهار کرد: طی اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب در مرحله اول که از 27 خرداد تا 27 شهریور امسال اجرا شد، در مجموع 195 واحد و کارگاه تولیدی در سطح استان زنجان از این فرصت استفاده کردند که در نتیجه آن، از بدهی 185میلیارد ریالی آنان، 67 میلیارد ریال مورد بخشودگی قرار گرفت و مانده بدهی نیز تقسیط شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تا کنون طی اجرای مرحله دوم بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب که از 18 دی 95 آغاز شده است، بخشودگی بدهی 725 کارگاه مورد تایید قرار گرفت که در نتیجه آن از بدهی 175 میلیارد ریالی آنها، 50 میلیارد ریال آن بخشیده شد.
علیاری خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب را در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، بهبود فضای کسب و کار، حمایت از تولید ملی و حمایت از واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و معدنی اجرا می کند.
وی افزود: بر اساس این طرح، واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و معدنی که به طور غیر ارادی با بروز حوادث غیر مترقبه، آثار مالی تحریم های اقتصادی و نوسان های ارزی که تاثیر مستقیم در فعالیت ها و تولید کارگاه ها داشت و طی دوره مشخص منجر به تعطیلی موقت یا رکود فعالیت یا نیمه فعال شدن آنها شده است، مشمول «بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب» می شوند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.