داریوش طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : 57 واحد کوچک و متوسط صنعتی و تولیدی گرمسار در سال 95 تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که این امر گام مهم و هدفمند در راستای افزایش اشتغال در این شهرستان است.
وی اظهاداشت : ارایه تسهیلات رونق تولید به 63 واحد صنعتی و تولیدی دیگر در سال 96 از جمله برنامه های افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در شهرستان گرمسار است.
طاهری اضافه کرد : درسال گذشته برنامه های قابل توجه اقتصادی به منظور بازگرداندن واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال و نیمه فعال به چرخه تولید در استان سمنان اجرا شده است که با ادامه این روند شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.
فرماندار گرمسار یادآور شد : مسوولان دستگاه اجرایی با تمام قوا در سال 96 درصدد عملیاتی کردن منویات رهبر انقلاب در رابطه با افزایش اشتغال هستند و به امید خدواند امسال سال شکوفایی رونق کسب و کار خواهد بود.
وی یادآور شد : زیرساخت لازم برای رونق اقتصادی از سال گذشته در استان سمنان مهیا شده است و باید با بررسی سایر مشکلات واحدهای صنعتی برای افزایش اشتغال بیش از پیش تلاش کرد.
وی ادامه داد : بیش از 50 درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی سمنان در شهرستان گرمسار فعال است که می توان با حمایت همه جانبه از این واحدها، غرب استان را به مرکز ویژه تولید کالا کشور تبدیل کرد.
طاهری تصریح کرد : با راه اندازی مجدد واحدهای تولید و صنعتی نیمه فعال در این شهرستان بخش قابل توجهی از مشکل اشتغال جوانان برطرف شده است و همه دستگاه های اجرایی باید برای رونق تولید در همه نقاط شهرستان تلاش کنند.
فرماندار گرمسار گفت : این شهرستان در ارایه تسهیلات تولید به واحدهای صنعتی نیمه فعال کوچک و متوسط در رتبه خوبی در استان سمنان دارد.
در شهرستان گرمسار بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالت دارد.
748 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان به ارزش 404 میلیارد تومان تا کنون موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.
استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و دولت یازدهم برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی تولید داخلی با توجه به رهنمودهای رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی، ارایه تسهیلات رونق تولید را از سال 95 درنظر گرفت.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.