رحیم عصفوری روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل گمرک استان زنجان افزود: مهمترین اتفاقی که در بحث تولید رخ می دهد، موضوع فروش و مسیر ارتباطی است که برای آن ایجاد می شود.
وی یادآورشد: به هر میزان که گمرک بتواند بهتر و بیشتر برای عرضه محصولات تولیدی مختلف عمل کند و ارتباط موثر برقرار شود، روند فروش کالاهای تولیدی بهتر پیش می رود.
عصفوری اظهار کرد: سهم زنجان از مجموع صادرات کشور به 0.61 درصد می رسد و با وجود امکانات و زیر ساخت هایی که در این استان وجود دارد، این میزان صادرات می تواند افزایش یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: مهمترین انتظاری که مسئولان و فعالان اقتصادی استان از گمرک زنجان دارند، تسهیل روند صادرات و واردات است.
وی خاطرنشان کرد: باید زمینه ای فراهم شود که صادر کننده و تولیدکننده زنجانی برای انجام تشریفات گمرکی خود از گمرک این استان اقدام به ترخیص کالا کنند.
عصفوری ادامه داد: گمرک زنجان باید همپای اقداماتی که برای اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری از جمله تبدیل این استان به قطب آی و قطب آمادی شمالغرب کشور فعالیت کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: لازمه این فعالیت و حرکت، افزایش تجهیزات و امکانات گمرک و نیروهای انسانی آن است.
در پایان این مراسم حمید احمدی به عنوان مدیرکل جدید گمرک استان زنجان معرفی از خدمات احمد برکابی به عنوان مدیرکل سابق این گمرک تقدیر شد.
احمد برکابیان از این پس در گمرک بازرگان فعالیت می کند و حمید احمدی نیز پیش از مدیر گمرک آبادان بود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.