به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جعفر کردلو امروز در دومین جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با اشاره نقش نیروی انتظامی در پیشگیری از تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: مصادیق تخلفات باید به دست ما برسد تا در جهت اعمال یکپارچه در سطح استان مدنظر قرار دهیم و نسبت به توجیه و آموزش کارکنان خود اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما در زمان انتخابات نزدیکی ستادها به همدیگر است، عنوان کرد: پیشنهاد بنده این است که در اعطای مجوز برای فعالیت ستادها این مدنظر قرار گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پیشنهادی که ما داریم است که حداقل در صورت امکان حدفاصل سبزه‌میدان تا میدان انقلاب مجوزی برای فعالیت ستادهای انتخاباتی داده نشود.

وی بیان کرد: نزدیکی ستادهای انتخاباتی ممکن است منجر به تنش بین طرفداران کاندیداها شود که باید این موضوع را مورد توجه قرار داد.

کردلو آموزش روسای ستادهای انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: روسای ستادهای باید توجیه بوده و در مورد اقدامات اعضای ستاد و طرفداران کاندیداها پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه شیوه‌های تبلیغاتی متنوع است و باید مصادیق مشخص شود به تبلیغاتی که با به راه انداختن کاروان‌ها و تبلیغات خودرویی انجام می‌شود نیز اشاره کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: اگر مصادیق مشخص و از قبل اعلام شود ما می‌توانیم با آمادگی کامل به وظایف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609032
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.