به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز شنبه در بازدید از روند احداث پروژه مشارکتی مجتمع تجاری، تفریحی سلطانیه افزود: امیدواریم اجرای این پروژه آغازی بر همکاری های مستمر شهرداری ها و بخش خصوصی در احداث چنین فضاهایی باشد.
وی ادامه داد: فعالان بخش خصوصی مطمئن باشند در ورودشان به پروژه های مشارکتی ضرر نخواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری حمایت های لازم را از بخش خصوصی می کند تا آنان در ورود به پروژه های مشارکتی از سود متعارف و کافی برخوردار شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز در این بازید از تشکیل کارگروه نما و منظر برای نظارت بر ساخت و سازهای برجسته در شهر سلطانیه زیر نظر معاونت عمرانی استانداری خبر داد و گفت: احداث پروژه مجتمع تجاری تفریحی سلطانیه قدم مهمی در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهر تاریخی است.
رحمتی اظهار کرد: اغلب واحدهای تجاری در شهر سلطانیه غیر استاندارد هستند و امیدواریم تشکیل کارگروه نما و منظر موجب تقویت هویت معماری در این شهر شود.
شهردار سلطانیه درباره نخستین پروژه مشارکتی این شهر گفت: این مجتمع تجاری تفریحی با اعتبار 42 هزار میلیارد ریال در دست احداث است که 24 هزار میلیارد ریال آن توسط بخش خصوصی تامین شده است.
محمود کلانتری اظهار کرد: زیربنای این پروژه 996 مترمربع است که که در 2 طبقه در دست احداث است.
به گزارش ایرنا، استاندار زنجان روز شنبه در سفر یک روزه خود به سلطانیه از چند پروژه عمرانی در دست احداث این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزییات و روند پیشرفت آن ها قرار گرفت.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.