حمید توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد نیروهای عملیاتی آتش نشانی زنجان در این روز از سالجاری را قریب 50 نفر اعلام کرد و افزود: چهار اکیپ خودرویی مجهز به تجهیزات و امکانات در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر خواهند شد تا در صورت وقوع حوادث در سریعترین زمان ممکن به محل برسند.
وی با بیان اینکه این اکیپ های خودرویی از نخستین ساعات صبح در نقاط تعیین شده مستقر خواهند بود اظهار کرد: همچنین در این روز از سال ایستگاه های آتشنشانی زنجان که در 6 نقطه از شهر قرار دارند به حالت آماده باش کامل خواهند بود.
توکلی افزود: همچنین 6 دستگاه موتورسیکلت آتش نشانی در سطح شهر به ویژه بوستان ها و حاشیه شهر زنجان مشغول گشت زنی خواهند شد تا در صورت نیاز به مقابله با حوادث بپردازند.
وی رسیدن به موقع عوامل آتش نشانی به محل حوادث را در کاهش خسارات مالی و تلفات جانی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: از شهروندان به ویژه رانندگان انتظار می رود به محض مشاهده خودروهای آتش نشانی مسیرها را برای عبور باز کنند تا ماموریت های محوله در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
توکلی به شهروندان توصیه کرد قبل از ترک منازل شیرهای اصلی گاز را بسته و از خاموش بودن وسایل گازسوز اطمینان حاصل کنند و هنگام بازگشت از طبیعت نیز آتش برافروخته شده در تفرجگاه ها را با آب و خاک خاموش کرده و مواظب باشند حشرات و حیوانات موذی و خطرناک جا خوش کرده در میان اسباب و اثاثیه و وسیله نقلیه به منازل انتقال نیابند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.