حسن کریمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولتمردان باید کاری انجام دهند که مردم به صحنه وارد شوند و شور و نشاط انتخاباتی در جامعه شکل بگیرد.
وی یادآورشد: بخشی بزرگی از رکود فعالیت های سیاسی فعلی به جریان تخریبی بر می گردد که علیه دولت تدبیر و امید شکل گرفته و مردم را به فکر فرو برده است.
کریمیان اظهار کرد: مسئولان باید به فکر باشند و امتیازاتی بدهند و شوق و نشاط انتخاباتی را ایجاد کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در زنجان گفت: با تمام این مسائل در نهایت این مردم هستند که پای صندوق های رای حاضر می شوند.
وی خاطرنشان کرد: این جریان تخریبی که علیه دولت شکل گرفته است، شاید به اهداف خود نرسد اما قصد دارد تا خود را مطرح و اعلام حضور کند و چون رسانه ها را در اختیار دارد، می تواند از هر وسیله ای برای تخریب دولت بهره ببرد.
کریمیان ادامه داد: اغلب تخریب کنندگان دولت، افرادی هستند که نتوانسته اند رای بیاورند و تلاش می کنند تا در این دوره از انتخابات، دولت تدبیر و امید را یک مرحله ای کنند.
قائم مقام حزب اعتماد ملی در زنجان گفت: یک دوره ای شدن دولت به نفع کشور نیست چرا که کارها را تاحدی پیش برده و مشکلات را تا حدودی حل کرده است و باید یک دوره دیگر به فعالیت خود ادامه دهد تا موفق شود برنامه ها را به طور کامل اجرا کند.
وی تاکید کرد: تخریب کنندگان دولت اجازه بدهند، مردم خود تصمیم بگیرند تا دولت یک دوره دیگر هم رای بیاورد و بتواند کشور را از وضعیت فعلی خارج کند.
کریمیان تصریح کرد: تداوم رویه فعلی تخریب دولت نه فقط به نفع کشور نیست بلکه جامعه را به دو راهی می کشاند و فقط به ضرر کشور تمام می شود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب زنجانی گفت: این افراد باید به فکر منافع ملی باشند و در این زمینه منافع شخصی را کنار بگذارند و برای مصلحت کشور، حرف منطقی مطرح کنند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.