غلامرضا شربیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کماندار فخرآفرین در قسمت میکس تیم این مسابقات نیز توانست نشان برنز را کسب کند.
وی اظهار کرد: تیم ملی تیراندازی با کمان ایران 29 اسفند 95 به بانکوک محل برگزاری مسابقات کاپ آسیایی تایلند اعزام شد و فرشته قربانی و پریسا براتچی از استان زنجان در ترکیب تیم ملی رشته کامپوند بانوان قرار داشتند.
شربیانی افزود: پس از برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات، فرشته قربانی در مرحله حذفی در اولین مسابقه خود پیروز شد ولی در مرحله بعد با شکست در برابر حریفان از گردونه این رقابت ها حذف شد.
وی یادآور شد: پریسا براتچی با استراحت در دور اول، در مرحله یک شانزدهم مقابل کماندار چینی و در مرحله یک هشتم نیز در دیدار با کماندار هندی با تیر طلایی به پیروزی رسید و راهی یک چهارم شد.
شربیانی افزود: این ورزشکار زنجانی در مرحله یک چهارم نیز مقابل کماندار چین تایپه قرار گرفت و با برتری 143 بر 141 به نیمه نهایی صعود کرد و در ادامه نیز با پیروزی در مقابل نماینده هند به فینال این رقابت ها رسید و در مرحله فینال نیز با نتیجه 146 بر 143 بر نماینده فیلیپین غلبه کرد و مدال طلا انفرادی این مسابقات را از آن خود کرد.
وی تصریح کرد: در قسمت میکس این مسابقات نیز تیم ایران متشکل از اسماعیل عبادی و پریسا براتچی توانستند در دیدار رده بندی با نتیجه 151 بر 145 تیم روسیه را شکست داده و مدال برنز را به دست آورند.
دبیر هیات تیراندازی با کمان استان زنجان گفت: این مسابقات سهمیه ورودی مسابقات جهانی world games بود که از هر چهار سال برگزار می شود و امسال نیز کشور لهستان میزبان این مسابقات خواهد بود.
شربیانی افزود: پریسا براتچی ورزشکار توانمند و شایسته زنجانی با کسب مدال طلا انفرادی این مسابقات توانست سهمیه حضور در این رقابت های جهانی را به دست آورد.
وی اظهار کرد: قریب به 50 ورزشکار به صورت حرفه ای در رشته تیراندازی با کمان استان زنجان فعالیت می کنند که 50 درصد آنان زن هستند و 50 درصد مابقی را نیز بانوان تشکیل می دهد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.