فیض الله نفجم دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بیست و هشتمین دوره این رقابت ها در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان از 27 فروردین ماه به مدت 2 روز در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد : از سوی فدراسیون تکواندو از کشورهای معتبر و صاحب سبک دنیا برای شرکت در این مسابقات دعوتنامه ارسال شده که منتظر موافقت آنها برای شرکت در مسابقات هستیم.
نفجم گفت : در نظر داریم تا با تیم قوی از کشورمان که دارای رنکنیگ جهانی نیز است ، در برابر تیم های خارجی در این مسابقات شرکت کنیم.
دوره گذشته مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر با حضور تکواندوکارانی از ارمنستان ، برزیل ، هند ، عراق ، لیبی ، روسیه ، آذربایجان ، سنگال ، ترکیه و افغانستان و در 4 وزن المپیکی برگزار شد.
تیم ایران در آن مسابقات با 3 نشان طلا، 2 نقره، 4 برنز و 42 امتیاز جام قهرمانی را در خانه نگه داشت ، تیم افغانستان با یک نشان نقره و 2 برنز و 16 امتیاز دوم شد و تیم روسیه با یک مدال طلا و 12 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش تیمی آن رقابت‌ها نیز شهدای ساری با کسب 2 مدال طلا ، یک نقره و یک برنز و 34 امتیاز قهرمان شد ، تیم شهرداری و شورای شهر کرج با یک طلا ، یک نقره و 2 برنز و 26 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و تیم افغانستان الف با یک مدال نقره و یک برنز و 12 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد.
مسابقات جام فجر ' جی 1 ' (G1) است و به دارندگان نشان طلا 10 امتیاز ، نقره 6 و برنز 3.6 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.