رسول محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر واحدهای شیرینی پزی شهرستان زنجان مشکل و کمبودی به لحاظ تهیه مواد اولیه ندارد همه این واحدها دارای مجوز کسب هستند و نگرانی درباره خرید وجود ندارد.
وی تاکید کرد: وزن جعبه با توجه به مقدار شیرینی خریداری شده توسط مشتری بر اساس استاندارد ملی ایران 3341 در همه واحدهای قنادی لحاظ شده و این قانونی است.
رئیس اتحادیه قنادان شهرستان زنجان گفت: برای یک کیلوگرم شیرینی خریداری شده باید 125 گرم وزن جعبه یک و نیم کیلوگرم 170 گرم وزن جعبه و سه کیلوگرم نیز 260 گرم وزن جعبه باشد.
محمدی اظهارکرد: همه این موارد در واحدهای شیرینی فروشی در معرض دید مشتریان نصب شده است و چنانچه وزن جعبه بیش از وزن تعیین شده برای آن باشد تخلف محسوب می شود.
وی اظهارکرد: کیک و شیرینی ها بیشتر از 750 گرم باید داخل جعبه به مشتری عرضه شود.
رئیس اتحادیه قنادان شهرستان زنجان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد تخلف از این واحدها مورد را با شماره 09123410073 درمیان بگذارند.
نیمه دوم ماه رمضان امسال قیمت شکر در بازار افزایش یافت و با قیمت هر کیلوگرم 400 هزار ریال به دست قنادان در شهرستان زنجان می رسید که در زمان حاضر این صنف چنین مشکلاتی ندارند.
70 تا 80 درصد مواد مورد نیاز در پخت شیرینی ها شکر است.
700 نیرو در 120 واحد فعال قنادی در شهرستان زنجان مشغول به کار هستند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.