حسن گلپرور روز شنبه پس از قهرمانی در مسابقات جام فجر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای حضور در این مسابقات، تمرینات بسیار پرفشاری را انجام دادیم و امروز بسیار خوشحالم که مزد زحمات خود را گرفتم.
قهرمان دسته 56 کیلوگرم مسابقات جام فجر با اشاره به این که مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد افزود: همانگونه که فکر می کردم مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و با توجه به وجود ورزشکار ترک و همچنین محسن نکیسایی رقابت بین وزنه برداران این وزن سخت بود.
گلپرور با بیان این که مسابقات جام فجر تجربه ای خوب برای وزنه برداران خوزستانی حاضر در این رقابت ها به شمار می رود گفت: بی شک وزنه برداران خوزستانی در این مسابقات حرف های بسیاری برای گفتن دارند و می توانند مدال کسب کنند.
وی ادامه داد: مناطق نفت خیز جنوب به همراه تیم ملی جوانان نمایندگان ایرانی حاضر در مسابقات هستند لذا تمام تلاش خود را کردم که از نام وزنه برداری ایران دفاع کنم.
قهرمان دسته 56 کیلوگرم مسابقات جام فجر با بیان این که دوست داشتم پرچم کشورم را در سالن مسابقات به اهتزاز درآورم افزود: اولین تجربه من در این مسابقات بود و توانستم رکورد همیشگی خود را به ثبت برساند.
گلپرور در خصوص محسن نکیسایی دیگر هم تیمی خود در این مسابقات گفت: محسن ورزشکار بسیار خوبی است و رقیب اصلی من در این وزن بود و بسیار خوشحالم شدم که مدال نقره این وزن به او تعلق گرفت.
دومین دوره مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر در اهواز برگزار شد و در دسته 56 کیلوگرم حسن گلپرور، محسن نکیسایی و روسلان رضازاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.