به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه پنجمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در فرمانداری ابهر با حضور مسئولان و جوانان فعال و برتر شهرستان ابهر در عرصه های مختلف برگزار شد و از خبرنگار خبرگزاری ایرنا، در زمینه جوان و رسانه تجلیل شد.
داوود معروفخانی در مراسم معرفی جوانان برتر شهرستان در فرمانداری ابهر، با اشاره به تاخیر برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در ابهر، اظهار کرد:امسال برای جشنواره جوان در 22 موضوع با همکاری 9 دستگاه در شهرستان سوابق جوانان 15 تا 29 ساله را بررسی و برترین ها را انتخاب شدند.
وی با اشاره به لزوم توجه به استعدادهای نهفته در شهرستان ها، خاطر نشان کرد: با تلاش هیات های فعال در شهرستان در 18 ماه گذشته 16 نفر به تیم های ملی مختلف معرفی شدند و استعدادهای جدیدی در ابهر کشف شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به گستردگی حوزه جوانان، یادآور شد: جوانان جمعیت بسیاری از جامعه را تشکیل می دهند و همه دستگاه ها باید برای کمک به آنان تلاش کنند.
وی تصریح کرد: دبیرخانه ششمین جشنواره جوان در ابهر تشکیل شده است و این جشنواره اردیبهشت سال 96 در این شهرستان برگزار خواهد شد.
معروفخانی تاکید کرد: جوانان نیازمند حمایت و توجه همه اقشار و دستگاه ها هستند و نمی توان وظیفه رسیدگی به امور جوانان را فقط به یک دستگاه واگذار کرد.
وی با تقدیر از رئیس کنونی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، خاطرنشان کرد: امید است در زمان حاضر به وجود استعدادهای موجود در شهرستان ها نیز توجه شده و کم کاری های رئیس سابق جبران شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر در زمینه جوانان و آسیب هایی که آنان را تهدید می کند، بیان کرد: در گذشته بزرگان و ریش سفیدان در صورت مشاهده خطایی از جوانان، به آنها تذکر می دادند ولی امروزه معتمدان کمی نسبت به این موضوع و نصیحت جوانان بی تفاوت شده اند.
وی در زمینه اشتغال جوانان، با اشاره به افزایش ظرفیت فعالیت گروه صنعتی نیکو در ابهر تا مرز 800 نفر، یادآور شد: در فاز نخست 300 نفر در این مجموعه مشغول به کار شده و از پوشش بیمه بیکاری خارج شدند و به زودی نیز ظرفیت فعالیت دیگر شرکت هایی که با ظرفیت 20 درصد فعالیت می کنند، افزایش خواهد یافت.
7324/3001
خبرنگار: اکرم بیات** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.