شهاب سلطانی، دوشنبه شب در مجمع انتخابات هیات ووشو استان زنجان به ورزش کاراته زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان در رشته کاراته از ظرفیت و پتانسیل های خوب و مناسبی برخوردار است که برای رشد بیشتر نیاز به حمایت فدراسیون دارد.
وی اظهار کرد: زنجان در رده نونهالان و نوجوانان از ورزشکاران توانمندی برخوردار است که می توانند در مسابقات سال های آتی شاهد درخشش و فخرآفرینی آنان شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: کاراته زنجان از سابقه طولانی برخوردار بوده و تاکنون نیز کاراته کاران فخرآفرینی را تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور داده است.
محمد حمزه لو افزود: هرچند کاراته زنجان در طی یکی 2 سال قبل بنا به دلایلی از دوران طلایی خود فاصله گرفته بود اما در یک سال اخیر چهره های خوب و توانمندی را رده سنی نوجوانان و جوانان شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه کاراته به المپیک راه یافته و این اتفاق خوشایندی برای این رشته ورزشی است اظهار کرد: کاراته زنجان نیازمند برنامه ریزی مدون و اساسی است تا بتواند ورزشکاران شاخص و شایسته ای چون برادران روحانی و حسن غفاری، تربیت کند.
حمزه لو، حمایت های مالی از ورزش کاراته را ضروری خواند و افزود: کاراته زنجان سرشار از فخرآفرینی ها است و باید به دوران طلایی خود بازگردد.
وی توجه به بخش بانوان و آموزش، و تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را امری لازم دانست و تصریح کرد: نباید از بخش بانوان و همچنین آموزش که زیربنای توسعه است غافل ماند.
در این مجمع انتخاباتی با رای اعضا، محسن سهندی با کسب 12 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.