رسول خانزاده، برنامه نویس و سازنده اپلیکیشن ویژه تبلیغات انتخابات درباره طرح ابتکاری خود به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه موبایلی به نحوی طراحی شده است که قادر است همه نیازهای تبلیغاتی و ارتباطی یک نامزد انتخاباتی را برآورده کرده و حتی بخش قابل توجهی از هزینه های تبلیغات نامزدها را نیز کاهش دهد.
وی افزود: نامزدهای انتخابات با استفاده از این برنامه می توانند هر نوع و میزان اطلاعات، اعم از تصویر، نوشته و اخبار را بدون هزینه و به صورت آنلاین و نامحدود، به مخاطبان خود ارسال و مخاطبان نیز بدون صرف هزینه ای آنها را درهمان لحظه دریافت کنند.
خانزاده اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی می توانند ترکیب ائتلافی خود را نیز از طریق این برنامه به مخاطبان معرفی کنند، که در چنین حالتی، مخاطبان نامزدهای ائتلاف کننده، پیام های ارسالی توسط نامزدهای دیگر را نیز دریافت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه این برنامه، زمینه ارتباط دوسویه مخاطبان با نامزدهای انتخاباتی فراهم می کند، افزود: از قابلیت های جذاب اپلیکیشن طراحی شده، این است که پیام نامزدها به اسم هر یک از مخاطبان به دست آنان می رسد.
این برنامه نویس هدف از طراحی چنین اپلیکیشنی را ایجاد زمینه ارتباط آسان نامزدها و مخاطبان ، صرفه جویی در هزینه های تبلیغات انتخاباتی و حفظ فضا و محیط شهر از آلودگی های تبلیغاتی بر شمرد وگفت : این برنامه قابلیت های مختلف دیگری نیز دارد که علاقه مندان به بهره گیری از خدمات آن می توانند از طریق آدرس ایمیل info@ya72.ir اطلاعات بیشتری را پیرامون آن کسب کنند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.