هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 2 مرحله از اجرای جشن نیکوکاری در این استان حدود 30 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی توسط خیران و مردم نوعدوست این استان جمع آوری شد که این میزان مبلغ در مدت مشابه سال گذشته 18 میلیارد ریال بود.
وی یادآوری کرد: کمیته امداد امسال بر خلاف سال های گذشته رویکردی متفاوت در جذب کمک ها و مشارکت خیران در برگزاری بهتر جشن نیکوکاری در پیش گرفته است.
صفری افزود: مرحله اول جشن نیکوکاری از 15 بهمن تا 14 اسفند و مرحله دوم نیز طی روز های 18،19 و 20 ماه جاری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار شد.
وی بیان کرد: این نهاد با توجه به استقبال و مشارکت گسترده مردم و دانش آموزان، تعدادی از پایگاه های خود را در شهرها و مدارس این استان تا 26 اسفند مستقر کرده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: فضاسازی مناسب از سوی ائمه جماعات و تبلیغ و اطلاع رسانی رسانه های گروهی این استان برای دعوت مردم و خیرین در افزایش کمک های نقدی و غیر نقدی بسیار تاثیر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده کمک های نقدی به حساب خانوارهای تحت پوشش واریز و کمک های غیر نقدی نیز قبل از سال نو به نیازمندان اهدا خواهد شد.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری امسال، با شعار' بهار همدلی، شکوه مهربانی' در 1206 پایگاه استان برگزار شد که طی سال گذشته یک هزار و 225 پایگاه در این استان دایر شده بود.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.