عزیز سهندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پاکت های هدیه در یک هزار مدرسه آذربایجان غربی توزیع شده که امیدواریم امسال نیز مانند سال های گذشته شاهد کمک های دانش آموزان به هم سن و سال های نیازمند خود باشیم.
وی با اشاره به شعار جشن نیکوکاری با عنوان 'بهار همدلی، شکوه مهربانی' اضافه کرد: این شعار با هدف ایجاد فضای معنوی در سطح شهرها انتخاب شده تا اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان همدلی و مهربانی خود را برای کمک به افراد محروم نشان دهند.
وی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش آذربایجان غربی، امسال زنگ نیکوکاری چهارشنبه هفته آینده در تمامی شهرستان های آذربایجان غربی با انتخاب یک آموزشگاه به عنوان نماد مشارکت دانش آموزان به صدا درمی آید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: همزمان با زنگ نیکوکاری، دانش آموزان هدایای خود را به مسئولان مدارس استان تحویل می دهند.
وی ادامه داد: 12 هزار دانش آموز نیازمند در آذربایجان غربی تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند.
وی اظهار کرد: هدایای جمع آوری شده از دانش آموزان در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.
سهندی افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته 34 میلیارد ریال هدایای مردمی برای نیازمندان جمع آوری شده که امسال با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود این رقم به 58 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی اضافه کرد: شهرداری ارومیه امسال به صورت مستقل با برگزاری یک جشن بزرگ در یکی از سالن های ورزشی در این همایش معنوی شرکت می کند.
وی با بیان اینکه 35 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند، اظهار کرد: کمک های جمع آوری شده در این مراکز در همان محل فعالیت مصرف می شود.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور 14 اسفندماه آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.