باب الله فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه با نزدیک شدن به زمان انتخابات، عده ای بدون رعایت اخلاق و بدون لحاظ دغدغه مردم، اظهارات نادرستی را در تریبون های عمومی مطرح می کنند و انتظار هم دارند در مقابل این حجم تخریب ها، دیگران سکوت کنند و چیزی نگویند.
وی تاکید کرد: انضباط و شفافیت مالی دولت، عده ای را عصبانی کرده است چرا که می بینند همچون گذشته نمی توانند از پول های بی حساب و کتاب برخوردار شوند.
فتحی اظهار کرد: برخی با بستن چشم خود بر روی فسادها و تخلفات گسترده در دولت گذشته و موضوع املاک نجومی، به طور مدام صحبت از حقوق های نجومی می کنند در حالی که رقم حقوق های نامتعارف در مقایسه با آن فسادها، بسیار اندک است.
فرماندار خدابنده به خدمات دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت : در زمان حاضر اعتبارت استانی شهرستان خدابنده نسبت به سال 92 تا 400 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: به عنوان مثال اعتبار این شهرستان در سال 92، 80 میلیارد ریال بود که این رقم در سال 93 به 180 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و این روند افزایش در سال های 94 و 95 نیز تکرار شد.
فتحی اظهار کرد: متاسفانه عده ای در این شهرستان از اینکه دولت تدبیر و امید کار بلد است و در شهرستان کار انجام می شود، ناراحت هستند.
فتحی افزود: طی سه سال گذشته عملیات گاز رسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برای 45 روستا و سه شهر شهرستان خدابنده انجام شد در حالی که طی هشت سال فعالیت دولت های نهم و دهم تنها 15روستا و 2 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند که در مواردی مثل شهر گرماب، عملیات گاز رسانی آن در این دولت تکمیل شد.
فرماندار خدابنده اظهار کرد: طی سه سال گذشته 400 کیلومتر عملیات آسفالت ریزی و روکش آسفالت در سطح این شهرستان انجام شده است در حالی که در دولت های نهم و دهم این رقم 160 کیلومتر بود.
وی به پیشرفت 30 درصدی پروژه چهار بانده کردن محور سلطانیه - خدابنده اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از مراحل عملیات اجرایی این پروژه در دولت یازدهم انجام شده است.
فرماندار خدابنده گفت: طی سه سال گذشته بالغ بر 400 میلیارد ریال اعتبار در بخش بهداشت و درمان شهرستان خدابنده صرف بهبود شاخص ها و تجهیز و راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی شده است.
فتحی از تاسیس حدود 60 دهیاری طی سه سال گذشته در سطح شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: با افزایش اعتبار دهیاری ها در دولت تدبیر و امید، فعالیت های خوبی در سطح روستاها در دست انجام است.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.