اسدالله درویش امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال سال اقتصاد مقاومتی است و نخریدن کالای خارجی و نه گفتن به محصولات خارجی در واقع حمایت از اقتصاد داخلی و در عمل دفاع از سیاست های ستاد اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: از مردم تمنا و خواهش می کنیم که محصولات داخلی خریداری و استفاده کنند.
درویش امیری اظهار کرد: کالای ایرانی محصول تولید واحدهای تولیدی داخل است و خرید این کالاها، حمایت از تولیدکنندگان و خط تولید ایرانی محسوب می شود.
استاندار زنجان گفت: خرید کالای بی کیفیت اولویت ندارد اما بخش قابل توجهی از کالاهای ایرانی نشان استاندارد و ایزو دارند و مورد تایید بازارهای جهانی قرار گرفته اند.
وی خاطرنشان کرد: با این وجود برای رسیدن به کیفیت بالاتر، باید همواره میان واحدهای تولیدی رقابت وجود داشته باشد.
درویش امیری تصریح کرد: در جریان خرید کالای ایرانی، یکی از وظایف مهم تولیدکنندگان، بالا بردن کیفیت کالا و ایجاد اعتماد در میان مصرف کنندگان است.
با نزدیک شدن عید نوروز و رونق خرید مردم از بازار، خبرگزاری جمهوری اسلامی با هدف افزایش رونق تولید داخلی و کمک به اقتصاد کشور، پویش مصرف کالای ایرانی راه اندازی کرده است.
بر این اساس خبرگزاری جمهوری اسلامی همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، پویش خبری خرید کالای با کیفیت داخلی را با هدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، کلید زده است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.